Pagina's

woensdag 14 januari 2015

Time To Celebrate

Goedemorgen allemaal. Hier ben ik weer met mijn eerste kaartje voor dit nieuwe jaar.
Het is er eentje geworden met een stempeltje van Lili of the Valley, 'Posy Trio'; een schattig al wat ouder stempeltje dat je voor veel gelegenheden kunt gebruiken.
Ook het tekststempeltje is van Lili of the Valley, Set 29 'Vintage Sentiments - Just To Say'.
Het papier komt uit een paperpadje van Kaisercrafts, 'Lady Rose'.
Gebruikte stansmallen zijn:
Achter de bloemen links op de kaart: Randstencil 6002/0149.
Vlinders rechtsonder op de kaart: 2 Vlinders 6002/0390.
Rand onder het stempelafdrukje: Rand 6002/0260.
De harttag is een DooHickey van Magnolia, 'Heart Tag'.
Het kleine vlindertje linksboven is een malletje van Memory Box.
De blaadjes is een malletje van Cheery Lynn.
Op de vlinder rechtsonder heb ik 2 pareltjes van een parelketting geplakt. Op het andere kleine vlindertje 2 strass-steentjes geplakt. Naast de tekst 2 parelhartjes geplakt.
De roosjes zijn weer van Wild Orchid Crafts.
Het lint en de plakparels komen uit de voorraad. Op de tag zelf heb ik nog van het dessinpapier een hartje geplakt zodat het beter afsteekt tegen de rest. Aan de tag heb ik nog met touw een koperkleurige charm van een vlinder bevestigd. Deze charm komt ook bij Wild Orchid Crafts weg.
Alle papiertjes beinkt met Distress Inkt, 'Walnut Stain'. En verder natuurlijk op de vlinders en de roosjes Stickels, 'Stardust' gedaan voor de broodnodige bling.
Ook de binnenkant van de kaart overeenkomstig versierd. De tag met het gezegde komt uit het paperpadje van Kaisercraft.
Veel van de materialen die ik gebruikt heb op de kaart kun je vinden bij HobbyVision.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden en er misschien weer wat inspiratie uit kunnen opdoen. Graag tot een volgende keer!
Stempel gekleurd met Copic Markers:
Beertjes: E40, E41, E42, E43, R20, R22
Bloemen: R81, R83, R85, R89
Hartjes bloemen: YR04, YR07
Vlinder: BV000, BV00, BV01, BV02, B32







Geen opmerkingen: