Pagina's

maandag 22 juli 2013

Love - Hugs

Goedemorgen iedereen. Vandaag was het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien op het DesignTeam Blog van HobbyVision.
Ik heb gekozen voor een Magnolia stempeltje uit de laatste serie, 'Special Moments', 'Tripping Flower Tilda'. Ik heb haar gekleurd met mijn Copic Markers.
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een paperpadje van Kaiserkraft, 'True Romantic'.
De randmal boven aan de kaart is er eentje van Die-Namics. De randpons is van EK-Succes en is al wat ouder, 'Double Crochet Lace'.
Langs het stempelafdrukje een stansmal van Marianne Design, Creatables Anja's Vintage 2 Ornaments LR0270 gebruikt. De geëmboste delen beïnkt met Distress Inkt, 'Walnut Stain'.
Achter de roosjes en bloemetjes, deze zijn van Wild Orchid Crafts, een stansmal van Joy! Crafts Noor! Design, Floral Borders Swirl 6002/0162. Ook hier de geëmboste delen beïnkt met 'Walnut Stain'. Ook nog een toefje meeldraden gebruikt.
De kleine labeltjes zijn van Maya Road. Hierop een tekstje gestempeld. De grote label links is van Joy! Crafts in de kleur Cream. Hier een oudere tekst van Magnolia gestempeld.
Het lint is ook van Joy! Crafts evenals de plakparels. Rechtsboven heb ik een strik van tule gemaakt. Hierop weer een bloemetje en een roosje geplakt. Tussen de bloem en het roosje zit een spacer.
Onder het lint zit nog een charm die ik met Scrappers Flos bevestigd heb.
De vlindertjes zijn van Unique.
Op het stempelafdrukje heb ik nog wat Fran-Táge Embossing Enamel Shabby White gestrooid en deze daarna verhit met een heattool, zodat deze mooi smelt.
Op het parapluutje van Tilda heb ik glitterpoeder crystal gestrooid. Verder natuurlijk Stickels, Stardust gebruikt.
De binnenkant van de kaart heb ik eveneens versierd. Het rondje met de vogel komt uit het paperpadje. Deze gemat op een rondje cardstock gemaakt met een ronde Nestabilitie.
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben kunnen opdoen met dit kaartje.
Bedankt dat jullie weer langskwamen en altijd leuk om jullie reacties te lezen. Iedereen een hele fijne, warme maandag en graag tot de volgende keer!
Afbeelding gekleurd met Copic Markers:
Huid: E0000, E000, E00, E11
Blos: E93, E95
Haar: E50, E53, E43, E57
Jurkje: BG0000, BG10, BG11, BG13, BG15, BG18
Parapluutje: RV000, RV00, RV02, RV04, E41, E43
Schaduw: W1, W3, W5










3 opmerkingen:

Yvonne zei

Wauw, Caroline wat een pracht van een kaart!
liefs Yvonne

Ju@nita zei

Zo dan Caroline,ik vind hem schitterend,fantastisch,de kleuren,te veel om op te noemen meid.Het hele geheel ,het is net een ijsje,die kleurtjes zo super toppie.Je krijgt van mij een dikke 10 met griffel.

zonnige groetjes Nit@

jolanda zei

prachtige kaart