Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Klaprozen - Poppy

Goedenavond dames. Pfff ..... wat is het weer benauwd en warm in Nederland. Vandaag ook niets aan m'n hobby gedaan, maar lekker bij een oude vriendin wezen kletsen de hele dag. En nu zweten voor de computer.
Gisteravond wel dit kaartje gemaakt.
Heel wat anders dan jullie gewend zijn van mij, maar ik had dit plaatje al een tijd ingekleurd liggen en vond dat er maar eens een kaartje mee gemaakt moest worden.
En aan gezien dit een prachtige bloemenstempel is, vond ik persoonlijk dat er erg weinig aan versiersels bij zou moeten. Naar mijn mening zou dit afbreuk doen aan de stempel.
Dit is een digistempel van de Scrapbook Stamp Society gemaakt door Mitzi en heet heel simpel 'Poppy'.
En ik hou persoonlijk erg van klaprozen; vind de kleurtjes prachtig en de bloemen zo mooi en teer. En gelukkig bestaan er ook paarse klaprozen, dus ik heb ze lekker paars gekleurd met mijn Copics.
De tekststempel is van Different Colors.
Het papier komt uit een paperpadje van Authentique, 'Remembrance'.
De papiertjes en de stempelafdrukjes zijn beinkt met Distress Inkt 'Walnut Stain'.
En verder alleen 2 plaksteentjes van Prima Marketing links onder in de hoek.
De binnenkant van de kaart ook eenvoudig gehouden en er alleen een Nestabilitie 'Labels Four' in geplakt, zodat je er tekst in kunt schrijven.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden.
Bedankt voor het langskomen en altijd leuk om jullie reakties te lezen op mijn kaartjes. Morgen ook allemaal rustig aan doen met die hitte en zie jullie gauw weer!
Kaart gekleurd met Copic Markers:
Bloemen: V20, V22, V25, V29
Blaadjes: YG93, YG95, YG97, YG99





3 opmerkingen:

Dina zei

Wauh ik vind hem prachtig super mooi

jolanda zei

prachtige kaart

Hanneke zei

Wat een mooie kaart zeg, die stempel is echt prachtig en mooie kleuren zeg! Groetjes, Hanneke