Pagina's

zaterdag 15 december 2012

You're Special

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met een digi van Rick St. Dennis. Ik ben echt weg van zijn digi's. Zo prachtig getekend! Hij heeft net een super gave Bloghop gehad: 13 Days of Creepmas waarin elke dag nieuwe digi's voorbij kwamen. En er zaten best griezelige tussen, maar ook mega gave met humor!
Maar terug naar deze digi: deze komt uit zijn Randi Dandi serie en dit is "Cathay". Erg leuke digi om in te kleuren!
De tekststempel is van Lili of the Valley.
Het papier dat gebruikt is, is een paperpadje van Bo Bunny; 'Serenade'; super papier in rood/zwart/groen en geel/oker.
Een randpons van Martha Stewart gebruikt en de swirl is een stans van Memory Box. Het hoekje rechts onder het stempelafdrukje is van Die-Namics. In de binnenkant van de kaart heb ik een Nestabilitie gebruikt.
Verder roosjes van Wild Orchid Crafts, Prima en Marianne Snellen.
Verder lint, een veertje en veel hotfix steentjes 3mm. en 5 mm. De parelhartjes aan de binnenkant heb ik gekleurd met Copics. En voor de Bling nog Stickels op de bloemen gedaan.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden.
Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer. Een heel fijn weekend gewenst!
Copics:
Huid/Skin: E0000, E000, E00, E11
Blos/Blush: E93, R20, R30
Ogen/Eyes: E23, E25
Mond/Mouth: R20, R22
Haar/Hair: C3, C5, C7, C9
Jurk/Dress: R22, R24, R27, R29, R59, YG61, YG63, YG67





1 opmerking:

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kaart zeg, prachtig !!

liefs Astrid