Pagina's

donderdag 9 juli 2009

Bloemenelfje

Deze kaart gemaakt met een digistempeltje van Charmed Cards & Crafts , het stempeltje komt uit de Pixie serie deel 1. Ik vind ze zelf helemaal super! De sentiment komt samen met de digiset die je koopt.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Basic Grey, "Lemonade".


This card I made with a digistamp from Charmed Cards & Crafts, the stamp is coming from the serie Pixies part 1. I love them a lot! The sentiment is included in the digiset you buy.
The paper I used is from Basic Grey, "Lemonade". It has lovely colors.


Ik heb het stempeltje weer ingekleurd met de copics. Begin het steeds leuker te vinden. Verder heb ik op het elfje Sparkles glitter gebruikt.
The stamp I coloured with my copics. I like coloring with it better and better!
Furthermore I uses Sparkles on the pixie.

Geen opmerkingen: