Pagina's

zaterdag 25 juli 2009

Again a Hängler Girl.

Dit stempeltje heb ik 's avonds op m'n vakantieadresje gekleurd. Ik ben geen televisiekijker, dus ik had mooi m'n copics meegenomen en wat afdrukjes om te kleuren.
Het papier is alweer van Basic Grey, deze keer de Sultry-lijn.
Ik ben toch ook wel fan van Basic Grey.

This stamp I made in the evening on my vacation-adress. I don't like to watch tv, so I brought my copics and some prints with me to color.
Again I used Basic Grey paper, this time the Sultry line.
I think I'me a fan of Basic Grey, LOL!



De bloemetjes en het lint komen weer uit mijn voorraad en de takjes zijn weer met de McGill pons gemaakt.
De pin heb ik zelf gemaakt.
Op de strik op het hoedje van het Hängler meisje heb ik een klein groen glittersteentje geplakt.

The flowers and the fiber are from my stash. Again I used the Pine Punch.
The pin I made myself. And I put a little green glitterstone on the knot of the hat of the Hängler Girl.





1 opmerking:

Angelique zei

wat een super kaartje caroline!! prachtig!!